uzaktan online eğitim sitesi

Online eğitim nedir diye soracak olursanız size konfor derim. Saatlerce derslere katılmayı, rahatsız edici bir sandalyede oturmayı ve günün sonunda sırt ağrısı çekmeyi unutun. Online eğitim programına katıldığınızda fiziksel sınıf oturumuna bağlı kalmayacaksınız. Tüm dersler ve ihtiyaç duyulan materyaller online platformlar aracılığı ile sağlanır, böylece onlara evinizin rahatlığında pratik olarak erişebilirsiniz. Kursa gitmek için otobüse binmeyeceksiniz ve arabanız için fazladan nakit harcamanıza gerek kalmayacak, okula gitmek için giyinmek ve giyinmek için erken kalkmak durumunda kalmayacaksınız ... kolaylıklar listesi uzayıp gidiyor.
Konfor güçlü bir şeydir. Bir kez uzaktan online eğitim alıştığınızda vazgeçemezsiniz. Ancak birçok alışmamak gerekiyor. Online eğitim alırken kendinizi birçok rahat hissetmemelisiniz. Bu sebeple kanepeyi günde birkaç saatliğine terk edin ve evinizde ilham veren bir çalışma ortamı oluşturun. Tek ihtiyacınız olan büyük bir masa ve hoş, rahat bir sandalyedir.
Online eğitim nedir derseniz size erken kalkmak durumunda kalmamak derim.

Öğrenme deneyimi, her şeyden çok, eğitim sürecine elverişli bir eğitim ortamı yaratmakla ilgilidir. Bunu yapmak için, kitlemizi tanımamız gerekir: Yaş, deneyim, sevilen, sevilmeyen şeyler, kişilikler vesaire… Bunu şöyle düşünebilirsiniz; hiç bir deneyimi olmayan 10lu yaşlarında bir gence, birkaç senelik tecrübeye sahip olan orta yaşlı bir kişiye göre başka bir eğitim verilmesi gerekir. Kitlenizi tanışlardan sonra, öğrencinin deneyimini arttırmasına ve belirlenmiş kitlenizle ilişki kurmasına destekçi olacak birkaç faktörü göz önüne almalısınız.

Şunu unutmayın, kişiler iletişim kuramazlarsa, bilgi büyüyemez. Eğer Eğitim Yönetim Sisteminiz sadece bir e-Öğrenim ünite yayma aracı şekilde işlev gösteriyorsa etkili olamayacaktır. Bunun yerine, bilginin her iki yönde aktarılmasına ve size bir öğrenme topluluğu oluşturma konusu için imkan sağlaması gerekir. Sosyal özellikleri olan Eğitim Yönetim Sistemleri içinde bulunduğumuz sosyal medya çağında gitgide daha ciddi bir hale gelmekte ve daha iyi bir işbirliği için sayısız fırsatlar sunmaktadır.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

müzik aletleri görselleri

Gift card

Xer Cosmetic Diş Beyazlatıcı Toz